Májustól szeptemberig minden péntek Aranypéntek!

A Dreher Sörgyárak Zrt. elindította eddigi legnagyobb söripari programját. Az Aranypéntek részleteit egy kötetlen, sörözéssel egybekötött exkluzív sajtóeseményen ismertette Kovács Sándor Lóránt, a Dreher Sörgyárak Zrt. vállalatfejlesztési igazgatója és Kerekes Péter, a Dreher Sörgyárak marketing-igazgatója.

162_dreher_200.jpg

Galéria megnyitásához
kattintson a képre

„Ez az akció nem csak az idei évről és néhány százaléknyi piaci részesedésről szól, hanem egy Magyarország legnagyobb kereskedelmi csapata által kidolgozott komplex program, amely sokkal távolabb mutat. Bizonyítja ezt, hogy országszerte több ezer vendéglátóegység csatlakozott a kezdeményezésünkhöz. Magyarország piacvezető, felelős sörgyáraként ezzel az akcióval a sörkategóriát akarjuk építeni, és hozzá akarunk járulni partnereink üzletének eredményességéhez. Egy eszközt adnunk a partnereinknek, amivel vissza tudjuk hozni a fogyasztókat a vendéglátóhelyekre és ezáltal tudjuk növelni a partnereink forgalmát.  Továbbá gondolkodásmód váltást szeretnénk elérni a vendéglátós szektorban: hogy igenis érdemes kreatív, egyéni ötletekkel próbálkozva visszacsábítani a fogyasztókat, mert lehet eredményt elérni vele” – összegezte Kovács Sándor Lóránt az Aranypéntek legfontosabb célkitűzéseit.

 
„Sajnos a válság hatására átalakultak a fogyasztási szokások: a vásárlók az otthoni fogyasztást részesítik előnyben vagy olcsóbb kategóriát választanak. Ezt a trendet szeretnénk megfordítani és nem csupán rövid távon. Szeretnénk elérni, hogy az Aranypéntek fogalommá váljon, így a péntek esti sörözések pozitív élményét egy az egyben az Arany Ászok márkához tudjuk kapcsolni. A péntek lezárja a hétköznapokat, kiváló alkalom a baráti együttléthez, az elismerés kifejezésére. Az Arany Ászok üzenetével összhangban – szeretnénk elismerni fogyasztóink hét közben nyújtott teljesítményét. Célcsoportunk számára a péntek esti sörözés most rendszeres programmá válhat, akár az aktivációt követő időszakban is. Bízunk abban is, hogy a konkurens márkák fogyasztói illetve forgalmazói közül is sikerül többeket átcsábítanunk” – mondta Kerekes Péter marketing-igazgató.

„Az akciót a vendéglátóegységek vezetői is üdvözölték” – mondta Szőke László, a Dreher Sörgyárak Zrt. területi értékesítési vezetője. „A pozitív visszajelzésekből tudjuk, hogy úgy tekintenek az Aranypéntekre, mint a válságból való kitörés eszközére, mellyel visszacsalogathatják a vendégeket. Azzal, hogy májustól szeptemberig minden pénteken pohár áráért korsó Arany Ászokot adhatnak, hosszú távon elérhetik azt is, hogy a fogyasztók ne csupán péntekenként, hanem a hét többi napján is betérjenek a vendéglátóhelyekre.”

Az Aranypéntek népszerűsítésére kidolgozott összetett kommunikációs kampány egyik legfontosabb eleme a dinamikus, sörözéshez kedvet csináló 30 másodperces reklámfilm is, amelyet május elejétől a vezető csatornákon sugároznak. „Péntek az én napom, a kedvem az estére hangolom…” – énekli ebben Somló Tamás. A reklámfilm mellett változatos eladáshelyi reklámeszközök is támogatják az akciót, hogy a fogyasztókat az Aranypéntek sörözőkbe irányítsák.

Bővebb információ: www.aranypentek.hu – itt az akcióban résztvevő sörözőkről és magáról az Arany Ászok márkáról lehet tájékozódni, és nem utolsó sorban meghívót is lehet küldeni barátoknak egy jól megérdemelt, közös pénteki sörözésre.

Amennyiben kérdése, észrevétele van, alábbi elérhetőségeinken állunk rendelkezésére.
 
 
Bővebb információ:
 

Simon Katalin
Jani Kinga
Dreher Sörgyárak Zrt.
Senior PR specialista
Senior PR tanácsadó
ACG PR

 

E-mail: jani.kinga@acg.hu
Telefon: +(36 30) 417 4124