A Dreher Sörgyárak Zrt. elindította eddigi legnagyobb söripari programját. Az Aranypéntek részleteit egy kötetlen, sörözéssel egybekötött exkluzív sajtóeseményen ismertette Kovács Sándor Lóránt, a Dreher Sörgyárak Zrt. vállalatfejlesztési igazgatója és Kerekes Péter, a Dreher Sörgyárak marketing-igazgatója.
Galéria megnyitásához
kattintson a képre |
„Ez az akció nem csak az idei évről és néhány százaléknyi piaci részesedésről szól, hanem egy Magyarország legnagyobb kereskedelmi csapata által kidolgozott komplex program, amely sokkal távolabb mutat. Bizonyítja ezt, hogy országszerte több ezer vendéglátóegység csatlakozott a kezdeményezésünkhöz. Magyarország piacvezető, felelős sörgyáraként ezzel az akcióval a sörkategóriát akarjuk építeni, és hozzá akarunk járulni partnereink üzletének eredményességéhez. Egy eszközt adnunk a partnereinknek, amivel vissza tudjuk hozni a fogyasztókat a vendéglátóhelyekre és ezáltal tudjuk növelni a partnereink forgalmát. Továbbá gondolkodásmód váltást szeretnénk elérni a vendéglátós szektorban: hogy igenis érdemes kreatív, egyéni ötletekkel próbálkozva visszacsábítani a fogyasztókat, mert lehet eredményt elérni vele” – összegezte Kovács Sándor Lóránt az Aranypéntek legfontosabb célkitűzéseit.
„Az akciót a vendéglátóegységek vezetői is üdvözölték” – mondta Szőke László, a Dreher Sörgyárak Zrt. területi értékesítési vezetője. „A pozitív visszajelzésekből tudjuk, hogy úgy tekintenek az Aranypéntekre, mint a válságból való kitörés eszközére, mellyel visszacsalogathatják a vendégeket. Azzal, hogy májustól szeptemberig minden pénteken pohár áráért korsó Arany Ászokot adhatnak, hosszú távon elérhetik azt is, hogy a fogyasztók ne csupán péntekenként, hanem a hét többi napján is betérjenek a vendéglátóhelyekre.”
Az Aranypéntek népszerűsítésére kidolgozott összetett kommunikációs kampány egyik legfontosabb eleme a dinamikus, sörözéshez kedvet csináló 30 másodperces reklámfilm is, amelyet május elejétől a vezető csatornákon sugároznak. „Péntek az én napom, a kedvem az estére hangolom…” – énekli ebben Somló Tamás. A reklámfilm mellett változatos eladáshelyi reklámeszközök is támogatják az akciót, hogy a fogyasztókat az Aranypéntek sörözőkbe irányítsák.
Bővebb információ: www.aranypentek.hu – itt az akcióban résztvevő sörözőkről és magáról az Arany Ászok márkáról lehet tájékozódni, és nem utolsó sorban meghívót is lehet küldeni barátoknak egy jól megérdemelt, közös pénteki sörözésre.
Simon Katalin |
Jani Kinga |
Dreher Sörgyárak Zrt. Senior PR specialista |
Senior PR tanácsadó ACG PR |
|
E-mail: jani.kinga@acg.hu Telefon: +(36 30) 417 4124 |