Manchesterbe érkezik az Asahi Super Dry, hogy megünnepelje a City Football Group-pal közös globális partnerség elindítását
- Japán első számú söre*, az Asahi Super Dry a City Football Group új globális partnere – beleértve a Premier League jelenlegi bajnokát, a Manchester City-t is.
- A megállapodás értelmében az Asahi Super Dry a City Football Group négy klubjának – Manchester City, Melbourne City, Yokohama F. Marinos és Sichuan Jiuniu – új hivatalos sörpartnere lesz, amelyek mindegyike az Asahi Super Dry-t kínálja majd a szezon kezdetétől.
- Az Asahi Super Dry és a City Football Group összefogását a márka kiemelt megjelenése ünnepli majd a stadion környéki LED-táblákon, a közösségi oldalakon és a stadionokban.
- A Manchester City első hazai mérkőzése előtt a klub legendái, Shaun Goater és Shaun Wright-Phillips vezették a manchesteri hajócsatornán keresztül a különleges Asahi Super Dry sörrakományt szállító „The Pride of Manchester City”-t.
- A japán hajó, az új szezon első hazai mérkőzése előtt, augusztus 13-án hozza el az első Asahi Super Dry szállítmányt az Etihad Stadionba.
- A két progresszív márka találkozásával az Asahi Super Dry a City Football Group-pal együttműködve túllép a hagyományos határokon, hogy a szurkolói élményt magasabb szintre emelje.
- Az Asahi Super Dry már eddig is jelentős beruházásokat eszközölt, hogy a szurkolói élményt prémium szintre emelje, többek között a legmodernebb berendezések telepítésével és a bárlétesítmények korszerűsítésével az Etihad Stadionban és világszerte más stadionokban is.
Az Asahi Super Dry, miután a City Football Group globális partnerévé vált, ma behajózott Manchesterbe. A Manchester City legendái, Shaun Wright-Phillips és Shaun Goater szállították Japán első számú sörét az angol bajnok focicsapat otthonába. A Manchester City címerében szereplő szimbolikus hajóra utalva a „The Pride of Manchester City” a város ikonikus hajócsatornáján úszott le, fedélzetén egy különleges Asahi Super Dry szállítmánnyal. A hajó, amelynek kapitányai a City legendái voltak, egy olyan globális partnerség elindulásának alkalmából készült, amely a Manchester City szurkolóinak ízelítőt nyújthat majd a modern Japánból.
A többéves megállapodás a City szurkolóit helyezi a partnerség középpontjába egy sor különleges ajándéksorsolás és nyereményjáték révén. Ezek, augusztus 13-án, szombaton, a Manchester City idei bajnoki szezonjának, az AFC Bournemouth elleni hazai nyitómérkőzésén el is indulnak.
A Manchester City legendája, Shaun Wright-Phillips így nyilatkozott: „A Man City szurkolói folyamatosan támogatták ezt a csodálatos futballklubot, akik a harmadosztályból talán a világ legjobb futballját játszva, a Premier League bajnokává váltak. Megérdemlik, hogy kiváló sört fogyasszanak a meccsnapokon, és az Asahi Super Dry ezt kínálja nekik. A történelmi manchesteri hajócsatornán felhajózni egyedülálló élmény volt, és remélem, hogy a City szurkolók felelősen fogyasztva élvezik majd a különleges italt, miközben egy újabb izgalmas szezonba vágunk bele – Kanpai a szurkolóknak [egészségükre]!”
Az egyedülálló japán szuperszáraz ízvilág megismertetésének részeként a Manchester City szurkolóit a stadionban elhelyezett csúcstechnológia segítségével szolgálják majd ki az Asahi Super Dry sörrel. Az Etihad Stadionban található világszínvonalú vendéglátó és kiszolgáló terület ezentúl „Asahi Super Dry Tunnel Club” néven lesz ismert. A City Football Group-hoz tartozó más klubok, köztük az A-League bajnok Melbourne City, valamint a japán Yokohama F. Marinos, a saját szezonjuk kezdetétől, a kínai Sichuan Jiuniu pedig 2023-tól kínál Asahi Super Dry sört a szurkolóknak.
* A GlobalData 2021-es kutatása alapján az Asahi Super Dry a legnagyobb mennyiségben eladott japán sörmárka Japánban és globálisan.