Péter 2000-ben szerezte diplomáját a Budapesti Műszaki Főiskolán. Karrierjét 2000-ben, a Pepsi Magyarországnál kezdte tervezési és logisztikai feladatokkal, végül pedig az ’end-to-end’ ellátási lánc tervezéséért volt felelős. 2006-ban csatlakozott az Ottakringer Pécsi Sörfőzdéjéhez logisztikai, tervezési és beszerzési vezetőként, majd 2008-ban a Carlsberg csoporthoz váltott, ahol 2014 novemberéig dolgozott. A Carlsbergnél töltött évei alatt a szakember európai és ázsiai logisztikai stratégiát érintő fejlesztési projekteken dolgozott a csoport koppenhágai központjában; 2011-ben a délkelet-európai régióban vette át a horvátországi és a magyarországi vásárlói ellátási lánc vezetését; 2012-től a cég svájci székhelyű, globális ellátási láncért felelős központjában dolgozott a logisztikai és tervezési folyamatirányítás vezetőjeként.
A Dreher Sörgyárakról
A Dreher Sörgyárak Zrt. a több mint másfél évszázados sörgyártói tapasztalatával, technológiai fejlesztéseivel, és a széles körű fogyasztói igényeket kielégítő, kitűnő márkái révén a magyar sörpiac vezető szereplője*. Az évről évre bővülő portfolió legnépszerűbb márkái közé tartozik az egyetlen magyar prémium termék, a Dreher Classic, az alkoholmentes Dreher 24, az Arany Ászok, a Kozel, a Pilsner Urquell, a Kőbányai, valamint a Miller. A termék innovációk eredményeként született meg a Dreher Summer Moment, a Dreher Winter Moment, az új gyümölcsös ízű Dreher 24, valamint az Arany Ászok Mojito. A Sörgyárakban több mint 600 munkavállaló dolgozik, ám a vállalat közel 8000 magyar ember munkahelyéért felelős a termelés, logisztika-szállítmányozás, marketing, vendéglátás és kiskereskedelem területén. A Dreher Sörgyárak Zrt. beszállítóinak több mint 95%-a hazai vállalkozás, akiktől a vállalat több mint 15 milliárd Forint értékben szerez be terméket, szolgáltatást. A vállalat évi közel 25 milliárd forintot fizet az államháztartásba jövedéki adó, ÁFA, termékdíj és egyéb járulékok formájában. Az éves értékesítés meghaladja a 2 millió hektolitert.