- Ismét testközelből tapasztalhatják meg a technikai sportok magyarországi rajongói a boxutcák és a versenypályák hangulatát az Aston Martin Aramco Cognizant Formula One® csapat globális partnere, a Peroni Nastro Azzurro 0.0% szuper prémium olasz sörmárka jóvoltából.
- A több európai városra kiterjedő roadshow budapesti állomásán a látogatók egyebek között megnézhetik az Aston Martin AMR23 Forma 1® versenyautó tökéletes mását, amellyel Fernando Alonso és Lance Stroll rója a köröket, és belehallgathatnak a csapatrádió adásába.
- A multiszenzoros az „IL PITSTOP” július 17-e és 23-a között lesz látogatható a Westend bejáratánál.
Barcelona, Milánó, Stockholm és Pozsony mellett Budapestre is újra ellátogat az idei Forma-1-es szezonban a Peroni Nastro Azzurro 0.0% és az Aston Martin Aramco Cognizant Formula One® globális együttműködéséből született rendkívül népszerű belvárosi garázsélmény, az „IL PITSTOP”. Az esemény létjogosultságát mi sem igazolja jobban, mint két beszédes adat: miközben a Forma-1®-nek világszerte több mint félmilliárd (!) rajongója van, alig négyötödük még nem részesült helyszíni élményben, még az olyan futamgazdag szezonokban sem, mint az idei (összesen 23 futamot rendeznek).
Erre ad választ az „IL PITSTOP”, amely egy magával ragadó, egyedülálló rendezvény a belvárosban.
„Az IL PITSTOP újraértelmezi a boxutca-élményt, így a számos érzékszervre ható roadshow állomásait felkereső rajongók magukba szívhatják a verseny hangulatát és izgalmát, testközelből vehetik szemügyre annak a AMR23 versenyautónak a mását, amellyel az istálló pilótái versenyeznek, vagy belehallgathatnak a versenyzők és mérnökök közötti rádió beszélgetésbe, miközben meg is állhatnak, hogy felfrissüljenek egy Peroni Nastro Azzurroval 0.0%-kal” – mondta Négyesi Fruzsina, a Dreher Sörgyárak nemzetközi márkákért felelős marketingvezetője.
A Peroni Nastro Azzurro 0.0% és az Aston Martin Formula One® csapat többéves együttműködésében a felelős alkoholfogyasztás népszerűsítése is szerepet kap. Az elsőszámú prémium olasz sörmárka alkoholmentes verziója megkerülhetetlen az Asahi Europe & International vállalásában, amely szerint 2030-ra elérik azt, hogy termékportfóliójuk ötöde alkoholmentes termékekből álljon, ami a Dreher Sörgyárakra is érvényes.
A roadshow idei állomásai:
- június 1-4.: Barcelona
- június 16-18.: Stockholm
- július 5-9.: Pozsony
- július 17-23.: Budapest